06 October, 2008

Bud Light 50 milyon dolarlık yeni kampanyasında "İçilebilirlik" üzerine gidiyor

Budweiser, bira devi Anheuser-Busch'un tanınmış markalarından biri. Bira üreticisi firma, Budweiser'ın yanı sıra Becks ve Löwenbräu gibi pek çok ünlü bira markasının da üretiminde rol alıyor.

Budweiser markası altında Bud Light, Budweiser Select, Budweiser American Ale (Ekim 2008), Bud Dry, Bud Ice, Bud Ice Light, Budweiser Brewmaster's Private Reserve, Bud Light Lime, Budweiser & Clamato Chelada, Bud Light & Clamato Chelada ve Bud Extra alt markaları bulunuyor.

Ödüllü reklamlarıyla tanınan Budweiser, Bud Light ile kalorisi düşük bira pazarı için yeni taktikler deniyor.
Euro RSCG ile çalışan Bud Light, "İçilebilir" mesajını taşıyan yeni bir reklam kampanyası çıktı. Tüm light biraların tadının hemen hemen aynı olduğunu iddia eden Bud Light, yeni kampanyasında light bira için en önemli özelliğin "içilebilirlik" olduğunu vurguluyor.

50 milyon Amerikan Doları harcadığı yeni reklam kampanyası, televizyon tarafında "The difference is drinkability." yani "Fark içilebilirlik." sloganıyla altı farklı TV spotu olarak yayınlanıyor. Bud Light, reklamların İspanyolca versiyonları için "Toma bilidad", "İçimi kolay" sloganıyla kampanyasını sürdürüyor.

No comments: