12 October, 2008

Oynamaktan asla bıkmayacağım 20 Commodore 64 oyunu

Oynadığım bir çok oyun içerisinde hala Commodore 64 yıllarının ayrı bir yeri var. Nedenini bilemiyorum ama benim gibi 70'lerin sonunda doğmuş ve 7-8 yaşlarındayken C64 ile tanışmış herkeste aynı problemin :) olduğuna inanıyorum.

C64'te oynayacadığınız binlerce güzel oyun ve unutulmaz müziklerin yanı sıra kafa ayarı yapma tekniklerini de eminim hatırlıyorsunuzdur. İşte bu düşünceler içerisinde otururken aklıma gelen birkaç oyunla ilgili size bir şeyler karaladım, yanlarına da resimlerini koydum.

View SlideShare presentation or Upload your own. (tags: c64 commodore)

Bu listedekiler en iyi C64 oyunları falan değil zira birçok eksik var derdik ama konu C64 olunca en iyi 10 oyunu bulmak da o kadar kolay değil bence. Neyse işte zamanında oynarken asla bıkmadığım ve hala arasıra C64 Emulatörü ile PC'de de oynadığım birkaç C64 oyununu Windows göçerse oynayamam mı? Yooo oynarım! Benim eski emektar hala dolapta yerini koruyor ve eminim hala sapasağlamdır :)

No comments: