Google, medya planlamacıları ve reklam ajansları için AdPlanner adı verilen yeni bir reklam-planlama uygulaması üretti. Uygulamanın lansmanı Reklamcılık Araştırmaları Kurulu tarafından düzenlenen New York Medya Konferansı’nda yapıldı.
AdPlanner, arama motoru verilerini ve üçüncü parti bilgilerini kullanarak araştırılacak sitenin hangi demografik özellikteki kullanıcıları etkilediğini belirlemeyi amaçlıyor. Ajanslara internet sitelerinin hedef kitle tarafından ne sıklıkta ziyaret edildiği hakkında bağımsız ve gerçek bilgiye ulaşma olanağı tanımayı amaçlayan uygulamanın bir diğer çekici özelliği ise ücretsiz olması.
25 June, 2008
Google'dan yeni uygulama: AdPlanner
Posted by gameditor at Wednesday, June 25, 2008
Etiketler advertising / marketing, gameditor, internet, Turkish
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment